گاڑیوں کے شوقین کیلئے بڑی خوشخبری ہنڈا نے بھی اپنی پہلی الیکٹرک کار لانچ کر دی،حیرت انگیز بیٹری ٹائمنگ ، قیمت کتنی ہے ؟جان کر آپ کو بھی یقین نہیں آئیگا


اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)ہر آدمی کی الیکٹرک وہیکل کے خیال کو متعارف کراتے ہوئے ہنڈادنیا بھر میں الیکٹرک وہیکلز کی شبیہ تبدیل کرنے پر تیار ہے۔ آٹوموبائل مینوفیکچررز نے کمپنی کا پہلا منی ہیچ بیک پیدا کیا ہے جو آل الیکٹرک ڈرائیوٹرین پر چلتی ہے: ایسا کہنا تھا ہنڈا ای کا ،
ہونڈا ای کی خصوصیات ذیل میں ہیں:
1)ہونڈا ای میں 35 کلو واٹ فی گھنٹہ کی بیٹری ہے ، صرف ایک ہی مرتبہ چارج کرنے پر تقریباً 230 کلومیٹر تک چلانے کی سہولت دیتی ہے۔
2)ایک بیٹری کو صفر سے مکمل چارج ہونے میں 4 گھنٹے لگتے ہیں۔ تاہم ، اگر بیٹری

چارج کرنے کے لئے باقاعدہ 3 پن پلگ استعمال کیا جاتا ہے تو ، اس میں 18 گھنٹے تک کا وقت لگ سکتا ہے۔
3)رینڈ ٹاپنگ ہونڈا ای ویرینٹ میں ایک ہی برقی موٹر لیس ہے جو 154 ہارس پاور بناتی ہے اور اس ساری طاقت کو پیچھے والے پہیے پر بھیجتی ہے۔
4)اس میں دوبارہ پیدا ہونے والی بریکنگ شامل ہے جو خود کار طریقے سے بریک لگانے کی سہولت فراہم کرتی ہے اور جب چالو ہوتی ہے تو بیٹری کو ری چارج کرنے میں مدد کرتی ہے۔
5)کار کے ٹاپ اینڈ ایڈیشن میں پینورامک سن روف ، لین کیپ اسسٹ مدد کے ساتھ انکولی کروز کنٹرول ، اور ریڈار کا پتہ لگانے کی خصوصیت شامل ہے۔
6)کار میں ایک حرارتی اسٹیئرنگ وہیل ہے جو ملٹی میڈیا سوئچ ، سائڈ آئینے کے بجائے کیمرے ، اندرونی ریئر ویو مرر / کیمرہ ، چھ ائیر بیگ اور مزید معیاری خصوصیات کو روشن کرتا ہے۔
7)ایک بڑے پیمانے پر انفوٹینمنٹ سسٹم سے لیس ، ای وی پانچ اسکرینوں کا حامل ہے جو ڈیش بورڈ کی پوری چوڑائی میں پھیلی ہوئی ہے۔ ایک اسکرین سامنے والے مسافر کے لئے ہے ، ایک مرکز میں عام استعمال کے لئے ، دوسرا ڈرائیور (جس میں کار کی تمام اہم معلومات بھی شامل ہیں)کے لئے ہے ، اور دونوں طرف جو دو طرفہ آئینہ کے طور پر کام کرتی ہیں۔

اگرچہ ہونڈا ای کا ڈیزائن بہتر ہے ، لیکن کچھ لوگ اسے مہنگا اور برقرار رکھنے میں مشکل کے طور پر دیکھ رہے ہیں۔ کیونکہ مذکورہ کار کی قیمت 39ہزار ڈالرلے لگ بھگ بتائی جارہی ہے۔





Source link

اپنا تبصرہ بھیجیں